poniedziałek, 24 grudnia 2012

BeBeauty - peelingujący żel

Wracam do was słodziaki w ten wigilijny dzień. W kuchni tłoczno, nastrój już iście świąteczny, a ja przychodzę z recenzją kolejnego kosmetyku, tym razem pielęgnacyjnego, który na amen zawojował w moim codziennym również pielęgnacyjnym rytuale. Oto przed wami peelingujący żel do mycia twarzy serii BeBeauty.


Hipoalergiczny preparat w postaci żelu skutecznie oczyszcza skórę twarzy z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum, zachowując jej naturalny poziom nawilżenia. Drobinki peelingujące delikatnie usuwają martwe komórki naskórka,wygładzając powierzchnię skóry oraz odblokowują pory. Zawarty w preparacie kompleks anti-sebum normalizuje prace gruczołów łojowych i działa oczyszczająco. Skóra po użyciu żelu jest gładka, czysta i pełna blasku.


Opakowanie : Żel zamknięty jest w bardzo łatwej w użytkowaniu tubce. Jest miękka, nie potrzeba dużej siły aby wycisnąć z niej nawet resztki żelu.

Moja ocena : Przyznam, że byłam bardzo mile zaskoczona, gdy pierwszy raz użyłam tego specyfiku. Warto podkreślić że kosmetyk ten jest dostępny w sieci sklepów BIEDRONKA, po śmiesznie niskiej cenie (4-6zł). Zaskoczyła mnie bardzo dobra jakość żelu. Ku zdziwieniu, wszystkie zapewnienia producenta nawet w najmniejszym stopniu nie mijają się z prawdą. Już po pierwszym użyciu żelu skóra wydaje się lżejsza, jest wyraźnie gładsza i oczyszczona. Sama procedura jego użycia nie jest trudna. Żel nie spływa, nie jest ani za rzadki ani za gęsty - taki w sam raz. Bardzo przyjemnie pachnie, co jest dla mnie dużym plusem. Nie klei się. Bardzo ogromnym plusem jest dla mnie też fakt że po kilkukrotnym użyciu produkt ten skutecznie walczy ze zmianami trądzikowymi. Krostki stają się wyraźnie mniejsze. Znikają zaczerwienienia. Polecam dla wszystkich walczących z trądzikiem!
W skali od jeden do pięciu oceniam ten produkt na 4 z ogromnym plusikiem!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz